reklama

Surfovanie ako šport alebo ako som sa túlal očami

Je to úplná sranda. sedím si v skleníku (pre nematfyzákov to je presklená miestnosť so staršími počítačmi a internetom), pozerám sa do kompjútra, ale nie stále...cheche, to až teraz prichádza to dobré. Jednoducho, tí ľudia okolo mňa.. sú takí smiešni. Tá ich prehnaná prečumenosť do monitorov, ťukanie, ktoré drvivej väčšine ide 106krát lepšie ako mne (raz sa doučím:) Zoberme si príklad...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

...oproti mne sedí nižší muž, nie, lepšie znie chalan, dlhé vlasy (na fakulte je takých akosi veľa, ubúda tých vyholených, do módy sa vracia opäť dlhovlasosť, ktorá mi je sympatická, no mama povedala, že ja by som s dlhými vlasmi nevyzeral dobre, lebo ich nemám kvalitné, a tak udržiavam ich dĺžku v intervale dva cm až x cm, kde x je dĺžka vlasov na fotke, max. predĺženie sa toleruje asi tak o 30%, potom už zakročí starý známy výrok môjho tata "hej, bítlsák, ostrihaj sa..." alebo "len robíš hanbu našej rodine". Doteraz som síce nie dosť dobre pochopil, ako môžu dlhé vlasy rodinného príslušníka robiť hanbu ostatným členom, ale takých vecí je viacej. Zavriem zátvorku, nepredpokladal som, že bude taká rozsiahla.), takže ten "chalan" je tam ešte stále, veď akože by aj nie, je tu asi len nejakú tú hodinku. Má aj bradu, takú, aká mne asi nikdy nenarastie, lebo to máme v rodinných génoch. Ani tatovi moc nerastie, ale ten má aspoň fúzy. Nevadí, aj tak mámé dosť rodinných génobohatstiev. No, za tým porasteným sa prechádzajú nejakí ďalší, hľadajú miesto na pristátie. Alebo lepšie prisedenie, bo pri počítači stáť, to by niektorí radšej obetovali spánok po ležiačky. Je veľmi zaujímavé, že keď je človek na nete, necíti, že je unavený, že je hladný a smädný, často odchádza iba vtedy, keď už nemôže viacej odporovať volaniu prírody. Chce to výdrž, a preto to považujem za výkonný, namáhavý šport. Nie nadarmo sa hovorí, že surfujeme. Ešte som nesurfoval na vode, ale asi je to pomerne obtiažne. Sám na sebe pozorujem, ako sa presviedčam, že nie som až taký hladný, že ten mechúr (v lepšom prípade) ešte nie ja taký plný... a to sa neradím do typu homo computerus. Nuž, čo už, treba to ukončiť, bo ako som sa dnes dozvedel na prednáške ekonómie, čas je vzácny zdroj. Ukončím tento článok prianím, aby sa Ti popri surfovaní darilo nájsť si čas aj na tú naturálnu realitu nášho bytia, na stretnutie sa s inými "naživo", na činnosti, ktoré možno kvôli netu zanedbávaš. Ach, to prajem aj sám sebe. 

Jozef Gábik

Jozef Gábik

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek hľadajúci odpoveď na túto otázku. Ak chceš vedieť viac, čítaj ďalej! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáOmrvinkySúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu